Ilgesnis miegas – geresnė sveikata

Čiužiniai internetu

Galbūt spėjote pastebėti, kad kai kurie žmonės tarytum didžiuojasi miegantys labai mažai ir miegoti einantys ypač vėlai. Tačiau ar tai yra teisingas požiūris į miegą? Atsakymas yra akivaizdus. Specialistai jau seniai nustatę, kad kiekviena papildoma miego valanda turi labai didelį ir reikšmingą poveikį mūsų gyvenimui. Atlikti tyrimai rodo, kad skirtumas tarp pakankamo ir pernelyg trumpo miego yra labai didelis. Žmonės, kurie per mažai miega, dažniau susiduria su įvairiomis sveikatos problemomis, nuotaikų svyravimais, viršsvoriu bei kitais sutrikimais, kurie neigiamai veikia jų gyvenimo kokybę. Taigi, jei iki šiol miegodavote mažiau nei rekomenduojamas septynias ar aštuonias valandas per parą, pats metas savo neigiamus įpročius pakeisti. Pateiksime jums keletą svarbių priežasčių.

  • Geresnė sveikata. Nors geras miegas nesuteiks jums visiško imuniteto prieš įvairias ligas, vis dėlto tyrimai rodo, kad nepakankamas miegas turi tiesioginės įtakos rimtos sveikatos problemoms, tokioms kaip širdies ritmo sutrikimai, širdies smūgis, diabetas ir nutukimas. Todėl norint tokių sveikatos problemų riziką sumažinti, reikėtų pasirūpinti pakankamu poilsiu ir ramiu miegu.
  • Mažesnis skausmas. Žmonės, kurie kenčia nuo dažnai pasikartojančio skausmo (pvz., kylančio dėl neseniai patirtų traumų), pakankamai laiko skirdami miegui gali jį sumažinti. Daugybė atliktų tyrimų parodė, kad yra akivaizdus ryšys tarp nepakankamo miego ir suaktyvėjusių skausmo priepuolių.
  • Geresnė nuotaika. Nėra ko abejoti, kad ne kartą pastebėjote, jog neišsimiegojus esate kur kas prastesnės nuotaikos. O tai reiškia, kad pakankamas miegas yra labai svarbi geros nuotaikos priežastis.
  • Geresnis svorio kontroliavimas. Jei norite išsaugoti savo gražias kūno linijas, būtinai pakankamai laiko skirkite miegui. Tuo tarpu, jei jūsų organizmas gaus per mažai poilsio, gerokai padidės viršsvorio rizika.

Žinoma, miegas turi ir kur kas daugiau privalumų. Kaip bebūtų, svarbu ir tai, kaip užtikrinsite kokybišką ir pakankamą miegą. Tam reikėtų ne tik jaukios ir ramios aplinkos, tačiau ir kokybiškos miegamojo lovos. Be to, negalima pamiršti ir dar vienos ne ką mažiau svarbios detalės, kuri yra čiužinys. Šiuo atveju čiužinys atlieka labai svarbų vaidmenį, užtikrinant kokybišką miegą, todėl jei iki šiol miegojote labai nepatogioje lovoje, peržiūrėkite, kokie čiužiniai internetu yra patys tinkamiausi ir kokybiškiausi. Tai padės pagerinti jūsų miego kokybę.