Kaip gyventi sveikiau?

Sveikas gyvenimas

Jaučiate, kad dabartinė jūsų savijauta tapo pakankamai prasta? Nebesijaučiate taip, kaip prieš penketą ar dešimtį metų? Dėl to kaltinate amžių? Tačiau tai būtų labai neteisinga. Juk amžius – tai ne liga. Dažniausiai mūsų prastą savijautą įtakoja netinkamas gyvenimo būdas. Jei jūs šią akimirką pažvelgtumėte į savo kasdienybę ir joje pritaikomus kasdienius sprendimus, turbūt labai nesunkiai pastebėtumėte, kiek daug neteisingų sprendimų pritaikote. Todėl pateiksime jums keletą paprastų, tačiau praktiškų patarimų, kurie turėtų pagerinti jūsų sveikatą ir bendrą gyvenimo kokybę.

Pirmiausia turite „susitarti“ patys su savimi, kad daugiau nebeleisite sau imtis žalingų sprendimų. Ne paslaptis, kad nemaža dalis žmonių rūko, vartoja alkoholinius gėrimus ar maitinasi tik greitu maistu. Tiesą sakant, tai tikrai nėra vieninteliai žalingi įpročiai. Taigi, jei jūs atsisakysite to, kas kenkia jūsų organizmui, galėsite daug lengviau pagerinti savo savijautą.

Taip pat turite pagalvoti ir apie savo mitybą. Jei per pastaruosius kelerius metus jūs buvote pamiršę apie sveikų ir pilnaverčių produktų vartojimą, tuomet šiuo metu galite sau kelti daug klausimų. Tačiau viskas taps paprasčiau, jei jūs į pagalbą pasitelksite tikslinę literatūrą, kurios internete yra apstu. Sveika mityba turi būti sudaryta iš šviežių, skirtingų ir pilnaverčių maisto produktų. Tuo tarpu, jei jūs galvojate, kad pradėję sveikai maitintis turėsite visiškai save apriboti, neleisdami sau kartas nuo karto pasmaližiauti, labai klystate. Jei retkarčiais suvalgysite vieną ar kitą desertą, nieko blogo nenutiks. Ypač, jei tokius desertus jūs gaminsite savo pačių rankomis. Jums gali puikiai pasitarnauti tiek citrininiai ar tiramisu keksiukai, tiek ir varškės keksiukų ar tinginio receptas. Svarbiausia, kad visu tuo jūs nepiktnaudžiautumėte ir gerokai daugiau dėmesio skirtumėte savo sveikai mitybai.

Žinoma, tai nėra vieninteliai sveikos gyvensenos principai. Jei jūs norite pasijusti geriau ir gyventi pilnavertiškesnį gyvenimą, taip pat turite į savo kasdienybę įtraukti ir pakankamą fizinį krūvį. Suprantama, kad fizinio krūvio didinimas turėtų būti laipsniškas, tačiau sportas kiekvienam iš mūsų yra tiesiog būtinas. Net jei jūs iki šiol nebuvo sporto entuziastai ir vengdavote bet kokio papildomo fizinio krūvio, tai tikrai nėra priežastis ir toliau nesportuoti – sporto šakų ir skirtingo tipo treniruočių yra begalė, todėl išsirinkti tai, kas atitinka jūsų lūkesčius, nėra taip jau sudėtinga.

Tuo tarpu, jei aktyviai sportuosite, turėtumėte dalį savo laisvo laiko skirti ir ramiam poilsiui, kurio metu jūsų organizmas atsigautų ir sutvirtėtų. Visa tai labai akivaizdžiai prisidės prie geresnės jūsų savijautos.