Sveika mityba, sportas ir poilsis

Sveika mityba

Sveikame kūne – sveika siela. Turbūt šią frazę esate girdėję ne vieną kartą, tačiau ar kada nors susimąstėte, kokia įtaką jūsų gyvenimo kokybei turi jūsų kasdienė mityba, fizinio aktyvumo lygis ir poilsis? Pastebima, kad daugybė žmonių visiškai jokio dėmesio neskiria savo gyvenimo kokybės gerinimui, pamiršdami apie tai, kas yra sveika mityba, sportas, poilsis ir streso vengimas. Žinoma, dažniausiai žmonės savo sprendimus pateisina laiko trūkumu, tačiau iš tiesų sveikai gyvensenai nereikia skirti daugiau laiko nei įprastiems ir ne tokiems sveikiems sprendimams. Nemanykite, kad sveika mityba yra kur kas sudėtingesnė nei jūsų dabartinė – yra begalė labai skanių patiekalų, kurie yra sveiki ir labai lengvai paruošiami. Lygiai tą patį galima pasakyti ir apie fizinį aktyvumą. Jums tikrai nėra būtina valandų valandas kasdien praleisti sporto salėje kilnojant sunkius svarmenis. Jūs visuomet galite pasirinkti širdžiai mielą fizinę veiklą, kuri būtų būtent tai, ko jūsų kūnui reikia.

Dažnai žmonės vadovaujasi stereotipais ir klauso aplinkinių klaidingos nuomonės, nebandydami tam tikrus klausimus išspręsti patys. Tai yra neteisinga ir žalinga žmonių sveikatai. Jei jūs pastaruoju metu prastai jaučiatės, neturite jėgų, esate prastos nuotaikos ir manote, kad dėl viso to yra kalti tik aplinkiniai arba jūsų darbas, pats metas tokio požiūrio atsisakyti. Tokiu atveju jums vertėtų pagalvoti, ką iki šiol darėte neteisingai. Galbūt kasdien maitinatės nesveiku maistu ir jūsų mityba yra nereguliari? O gal daugybę metų nesportavote? Kasdien patiriate begalinį stresą ir nerandate laiko atsipalaiduoti bei bent trumpam atsiriboti nuo visų kasdienių vargų ir rūpesčių? Galbūt turite ne vieną žalingą įprotį, kurio jūsų manymu negalite atsisakyti? Yra labai daug neigiamų veiksnių, kurie blogina mūsų gyvenimo kokybę, todėl jei jūs juos nustatysite, jums bus daug lengviau pasiekti norimą rezultatą.

Be abejo, pradžioje jums gali atrodyti, kad jums nepavyks ir jūs norėsite greitai nuleisti savo rankas, tačiau supraskite, jog su tokia situacija susiduria daugelis žmonių, todėl suimkite save į rankas, užsibrėžkite labai aiškius tarpinius tikslus ir siekite jų negalvodami apie rankų nuleidimą.