IT

Covid-19 ir internetinių parduotuvių kūrimas

Internetinių parduotuvių kūrimas – turbūt labiausiai išpopuliarėjusi paslauga Covid-19 laikotarpiu. Daugiau nei pusė stacionarių parduotuvių persikėlė į virtualios prekybos platformas, norėdamos plėtoti paslaugų ar prekių tiekimą net ir apribojimų laikotarpiu. Todėl internetinių parduotuvių kūrimas siekė savo populiarumo viršūnę, o jas kuriantys specialistai – sėkmingiausi verslininkai du tūkstančiai dvidešimtaisiais metais.

Kokie darbai yra atliekami kuriant internetinę parduotuvę?

Norint sukurti internetinę parduotuvę, kuri pilnai funkcionuotų ir atitiktų klientų reikalavimus, turi būti atliekami šie darbai: WooCommerce įdiegimas, sukeliamos prekėsar paslaugos, sukūriami prekių ar paslaugų pristatomieji puslapiai ir kūriami įrašai su patarimais ar naujienomis. Tuomet įdiegiama sistema, kuri leistų vykdyti automatinius atsiskaitymo būdus ar bankinius pavedimus, dar viena sistema leidžianti klientams pasirinkti prekių pristatymo būdą: paštas, kurjeris, paštomatas ar atsiėmimas vietoje. Taip pat specialistas, kuris kuria internetinę parduotuvę paprastai sukelia jūsų duotą informaciją: tiek tekstinę, tiek vaizdinę. Sukuria prekių ar paslaugų kategorijas, pritaiko parametrus pagal spalvą, dydį, šalį ir pan., sukuria turinį, atlieka vidinį SEO optimizavimą (ši paslauga padeda vartotojams lengviau naršyti internetinėje parduotuvėje, sukuria nuorodų ir nukreipimų tinklą tarp puslapių, leidžia Google sistemai sugeneruoti, jog atsirado nauja internetinė parduotuvė. Dar vienas darbas kas yra atliekama – SSL sertifikato įdiegimas (saugios svetainės sertifikatas), tuomet el. parduotuvės dizainas pritaikomas naršyti mobiliaisiais įrenginiais, įdiegiamas automatinis atsakiklis, automatinis sąskaitų-faktūtų išrašymo įskiepis. Taip pat kuriant internetinę svetainę įdiegiamas „Google analytics“ įrankis, kuris padeda stebėti žmonių srautus puslapyje, įdiegiami „Google maps“. Papildomai internetinėje parduotuvėje kuriamos ir socialinių tinklų ikonos, kurios leis vartotojams patogiai keliauti iš svetainės į soc. tinklus. Taip pat dar vienas svarbus internetinės parduotuvės kūrimo darbas – duomenų apsaugos reglamento pridėjimas. Atlikus šiuos minėtus darbus – internetinė svetainė paprastai būna pilnai funkcionuojanti ir patogi naršyti bei įsigyti norimas prekes ar paslaugas.

Kiek trunka internetinės parduotuvės kūrimas?

Internetinės parduotuvės kūrimas trunka nuo trijų iki keletos mėnesių. Tai priklauso nuo prekių kiekio, norimo dizaino, parametrų įvairovės, specifinių pageidavimų bei specialisto gebėjimų.